مشاوره تبلیغاتی رایگان امروز : ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ 02166538513 info [at] amoozeshgaha.com

مرجع برترین آموزشگاه ها و عرضه کنندگان تجهیزات و خدمات آموزشی کشور

مرجع برترین آموزشگاه های ایران

راهنمای جامع بهترین آموزشگاه های کشور

دوره آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی اتوکد

  • دوره آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی اتوکد - 1
  • دوره آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی اتوکد - 2

دوره آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی اتوکد

  •   email
  • email
  • www.amoozeshgaha.com
  • قیمت : 195,000 تومان
  • فنی مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات
  • 528 بازدید
  • تاریخ ثبت : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱

دوره آموزشی آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی(autocad 3D) چه دوره ای است؟

دوره آموزشی آموزش نرم افزار ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی(autocad 3D) یک دوره ی کاملا کاربردی درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره:

این دیسک شامل نسخه نهایی نرم افزار Autodesk AutoCAD 2017 به منظور استفاده در آموزش AutoCAD 3D می باشد. پس از نصب با مراجعه به پوشه برنامه در دیسک و مشاهده فیلم آموزشی، نرم افزار را بر روی سیستم خود فعال کنید.

امکانات آموزشی این دوره عبارتند از:

آموزش: مطالب این دوره در 100 ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

آموزش آنلاین دوره:

در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست همچنین در پایان دوره دانشپذیران میتوانند به صورت آنلاین و بدون حضور در مجموعه در آزمون دوره شرکت کنند و ارزشیابی شوند.

 

در پایان این دوره چه می آموزید؟

  • کار با محیط سه بعدی
  • حالت های نمایشی
  • استفاده از ViewCube
  • کاربرد دستورات ویرایشی

 

سرفصل های دوره AutoCad3D

 

فصل اول - مقدماتی

  • مقدمه
  • کار با محیط سه بعدی
  • ورود به برنامه – ایجاد اسناد سه بعدی – نمایش ابزارهای سه بعدی
  • حالت های نمایشی
  • استفاده از ViewCube
  • کار با ViewCube – منوی کلیک راست ViewCube
  • تنظیمات ViewCube
  • تنظیمات ViewCube (١) – تنظیمات ViewCube (٢)
  • ایجاد Named View
  • پیمایش Viewportها
  • پیمایش Viewport توسط ماوس – کار با ابزارهای پیمایشی
  • کار با Navigation Wheel
  • کار با Navigation Wheel (١) – کار با Navigation Wheel (٢)
  • بزرگ نمایی و چرخاندن
  • مرور و بزرگ نمایی – کنترل بزرگ نمایی – کار با دستور Orbit
  • مدیریت Viewportها
  • کار با چند Viewport – تنظیمات Viewportها
  • کار با WCS
  • ابزار Box
  • کار با ابزار Box – روش های ترسیم Box
  • کاربرد دستورات ویرایشی
  • ترسیم استوانه
  • کار با ابزار Cylinder – روش های ترسیم قاعده استوانه
  • ترسیم سایر Objectها
  • کار با ابزار Cone – کار با Sphere و Pyramid – کار با Wedge و Torus
  • ایجاد انواع UCS
  • کار با دستگاه های مختصات – ایجاد یک UCS جدید – زیر فرمان های UCS (١) – زیر فرمان های UCS (٢)
  • کاربرد UCSها
  • ترسیم اشکال به کمک UCS – کنترل نمایش UCS – تنظیم صفحه XY – کار با Gripها – ابزارهای گروه Coordinated
  • کار با Dynamic UCS
  • کار با Osnapهای سه بعدی
  • آشنایی با Osnap 3D – کار با دستگیره Vertex – تعیین مرکز اضلاع و سطوح
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون

فصل دوم - متوسط

  • دستگیره های 3D Osnap
  • کار با Knot – کار با Perpendicular – مبحث تکمیلی 3D Osnap
  • پیوسته کردن اشکال
  • ایجاد اشکال پیوسته – استفاده از دستور Boundary
  • دستور Extrude
  • کار با دستور Extrude – ترسیم مسیر راهنما – ایجاد Objectها توسط مسیر – زیر فرمان های دستور Extrude
  • دستور Loft
  • کار با دستور Loft – تنظیمات دستور Loft
  • دستورهای Revolve و Sweep
  • کار با دستور Revolve – کاربرد خط محور – کار با دستور Sweep
  • ابزار Polysolid
  • کار با ابزار Polysolid – تنظیمات ابزار Polysolid
  • دستور Presspull
  • ترکیب Objectها
  • کار با دستور Union – کار با Subtract و Intersect
  • طراحی Objectهای ترکیبی
  • ایجاد Objectهای ترکیبی – کار با دستور Interfere – تکمیل Object ترکیبی
  • گرد و پخ کردن لبه ها
  • کار با Fillet Edge – کار با Chamfer Edge
  • ابزار Slice
  • کار با ابزار Slice – زیر فرمان های ابزار Slice
  • تنظیم Gripها
  • کار با Gripها – اشکالی ترکیبی و Gripها
  • دستورات ویرایشی Faceها
  • دستورات ویرایشی Faceها (۱) – دستورات ویرایشی Faceها (۲)
  • ایجاد یک اتاق خواب ساده
  • پیاده سازی نقشه های دوبعدی – طراحی آباژور
  • کار با Meshها
  • آشنایی با Meshها – ایجاد Meshها
  • تنظیمات Meshها
  • تنظیم میزان نرم شدگی – انتخاب اجزای Mesh – کار با گیزموها – ویژگی Crease
  • مدیریت Faceها
  • ویرایش Faceها – تبدیل Mesh به Face
  • کار با Surfaceها
  • آشنایی با Surfaceها – ترسیم Surfaceها
  • ویرایش Surfaceها
  • ارتباط Extrude و Surface – ارتباط  Loftو Surface – استفاده از Revolve و Sweep
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم - پیشرفته

  • دستورات ویرایشی Surfaceها
  • کار با دستور Blend – کار با Patch و Offset
  • ارتباط Mesh و Surface
  • کار با Revolving Surface – ابزارهای گروه Primitives
  • طراحی لوکوموتیو
  • طراحی لوکوموتیو (١) – طراحی لوکوموتیو (٢)
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (١) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (٢) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (۳)
  • درج هاشور
  • طراحی ساختمان بر اساس نقشه
  • کار با نقشه های مهندسی – سه بعدی سازی نقشه ها – ایجاد دیوارهای دوجداره – ایجاد قاب پنجره – تکمیل ساختمان
  • نمای Layout
  • کار با Layout – درج Viewportها
  • طراحی بر اساس تصویر
  • درج تصویر در Viewport – ایجاد سازه ها
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • استفاده از Flatshot
  • کار با Flatshot – ارتباط Flatshot و زاویه دید – به روز رسانی Flatshot
  • استفاده از Sectionها
  • کار با دستور Section – کار با Live Section
  • مدیریت Sectionها
  • تنظیمات Section Plane (١) – تنظیمات Section Plane (٢) –  ایجاد سطوح دو و سه بعدی – تنظیمات ایجاد Live Section
  • نورپردازی
  • اصول نورپردازی – کنترل تنظیمات نورپردازی
  • انواع نورپردازی
  • نورپردازی Architectural – نورپردازی Mechanical
  • کار با Sun Status
  • استفاده از Materialها
  • کار با Materialها – درج Materialها
  • طراحی انواع Material
  • ایجاد Materialهای جدید – درج تصویر در Material
  • تنظیمات Render
  • دوربین و انیمیشن
  • درج دوربین – کار با Walk و Fly – ایجاد انیمیشن (١) – ایجاد انیمیشن (٢)
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی